DROGTEST

Bleerb..
 
Fan vilken seg dag! Somnade nästan i engelskaboken imorse så det blev till att bälja kaffe för att orka med dagen. Väl hemma han jag knappt komma innanför dörren innan jag la mig platt på sängen. 
 
Fick en liten genomgång av polisen idag också. Om hur farligt det är med alkohol och droger. Antagligen så är jag ju misstänkt för att ha tagit droger då jag va typ en av tio personer som fick ta ett drogtest också. Vet ju att det inte bör vara någon fara så länge inte min medicin (som jag har recept på) ger utslag, men blev ändå så sjukt nervös! Hur kan man få kallsvettningar av ingenting liksom? Kändes dessutom som att jag drog till med varenda bortförklaring i boken >.<
 
Polisen: "Du har väldigt stora pupiller"
Jag: "Jag har dålig syn"
Polisen: "Ditt kroppsspråk skulle kunna tyda på att du är påverkad"
Jag: "Jag har asperger och är sjukt nervös"
Polisen: "Ja, så om det här provet ger utslag på något..:"
Jag: "Jag går på mediciner!"
 
 
 
 
Nu blir det hur som helst senaste walking dead och en macka till middag.. 
 
 
 
/Christer
2013-11-05 @ 19:18:44
URL: http://www.christer.gunnarsson.biz

Av någon anledning kommer jag att tänka på våra blåklädda vänner i Ånge.. Inte dom vassaste knivarna i lådan.

Svar: Jo.. Jag förstår ju att skolan vill ta tag i saken men tyckte det va fult hur tydligt de visade vilka de hade som "misstänkta"...
epiicnoob.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0