21/10-2013

Känner mig helt tom i huvet och vet inte vad jag ska göra åt saken.. Ska vara ärlig och säga det att jag känner mig helt vilsen i tillvaron, vad är egentligen bäst för mig? Jo, det ska jag tala om. Jag vet nämligen exakt vad som vore bäst för mig, men problemet är att det är så sjukt svårt.
 
Måste vara ensam just nu, ensam i mitt huvud utan någon annans tankar och åsikter som påverkar mig (vilket jag alltid ber om för att slippa fatta svåra beslut själv). Måste lära mig att vara mer självisk och lägga mitt välmående i fokus, vilket inte alltid är så jävla lätt för mig..
 
För vart börjar man egentligen när man måste bygga upp sitt självförtroende från scratch? Jo, genom att jag lär mig att vara för mig själv utan att få panik. Ska bara plugga, nöta på med körkortet och vänja mig med att bara vara. (Lätt gjort!..) Vill bara krypa ner under en sten och dö just nu.. Blä..
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0