PROMENAD & ANDRA NYTTIGHETER

Tjotjim! 
 
Idag har det inte hänt så mycket, mest varit för mig själv. Tog en ordentlig sovmorgon och kravlade mig inte upp ur sängen förrän nån gång efter 12 och då tog jag mig ändå bara till datastolen ^^ 
 
Har beslutat mig för att börja ta mig ut lite mer. Låter sjukt tragiskt när jag tänker på hur det låter! Men jag menar att jag spenderar alldeles för mycket tid inne, framför datorn, och tycker därför det borde vara bra om jag tog mig ut iallafall nån timme om dagen. Så började med att ta en tur runt på bya idag, tog massa bilder men kommer dock inte kunna lägga upp några eftersom min kamera suger rumpa ^^
Har käkat frukt och bär hela dagen också (får väl snart en vitaminchock) samt funderat på om man skulle ha börjat gymma igen :P
Men det här blir beslut som får fattar senare! Nu ska jag muncha framför lite film!
 
Ha det så underbart!
 
 
Julia
2013-10-27 @ 19:40:43
URL: http://juliaemmaa.blogg.se

Gott!!
Btw, jätte fin blogg:)

Svar: Tack ska du ha! :)
epiicnoob.blogg.se

milina.blogg.se
2013-10-28 @ 00:31:22
URL: http://milina.blogg.se/

Åh gott med cola :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0