Här går det undan!

PANIK. Det är redan maj och jag går ur skolan på TORSDAG!! 
 
Kan inte förstå vart tiden tog vägen, känns som att man blinkade och helt plötsligt var vårterminen som bortblåst. Har några små arbeten kvar att göra inför nästa vecka - sen har man betygen i handen. Bockade förresten av matte B förra veckan, något som jag aldrig trodde skulle hända. Sjukt stolt över mig själv! 
 
Har sökt till ett antal universitet nu med rätt så varierade inriktningar, både psykologi, kriminologi och rättsvetenskap. Men just nu lutar det lite åt att bara läsa enstaka kurser här i Sundsvall i 50% studietakt och jobba på sidan om då det program jag prioriterat den senaste tiden har tagit ett år för att "reformera" och tar ärför inte in några elever. Men det gör mig ingenting, kanske kan vara skönt att ta ett år och tjäna ihop lite pengar till körkort osv. 
 
Kan dessutom vara en positiv sak för mig att gå lite utanför min egentliga plan, allt går inte alltid att planera och vissa förändringar får man alltid räkna med! :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0