Kärlek på avstånd

På väg hem från Stockholm igen, känns verkligen pissigt att ha ett distansförhållande.. Det är verkligen inget för mig men ändå har jag satt mig själv i just den sitsen. Planen är ju att vi kommer flytta närmare varandra, men det kommer ta år innan det är en möjlighet. Samidigt som man måste gå runt och vänta på att kunna träffas, ibland flera veckor, så har man ju även de vardagliga problemen som man har i de flesta förhållanden. Då hjälper det ju inte direkt att man måste vänta 1-3 veckor innan man kan prata ut om saken öga till öga. 
Det finns en sak jag kan tycka är okej med alltihop och det är ögonblicken direkt efter att man ser varandra efter en längre tid, de stunderna visar verkligen hur kär man fortfarande är på ett sätt man inte tänker på när man ser personen varje dag.. Frågan är bara om det är värt det.. 
 
Matilda
2014-04-24 @ 22:30:58
URL: http://matildasstil.blogg.se

Har också haft ett distansförhållande, så jag vet hur tufft det kan vara.

FrökenTV, bloggen om tv och film
2014-06-18 @ 13:14:10
URL: http://efji.blogg.se/

de är tufft :/

Svar: Yes, och höll gjorde det inte heller ;( Men vi mår båda bra idag och håller fortfarande kontakten :)
epiicnoob.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0