Ett nytt, seriöst liv på G

Som titeln antyder om, saker händer, livet tar nya vändningar. En hel del stora beslut ligger på bordet för tillfället, mer om det kan jag inte säga just nu men lär komma ytterligare inlägg om det senare.
Har nu äntligen fått min fullständiga gymnasiekompetens + lite till. Toppbetyg blev det! Så himla nöjd och stolt! Men nu kommer nästa steg, välja universitet. Just nu lutar det åt att läsa fristående kurser och jobba på sidan om. Är dessutom på jakt efter ny lägenhet att flytta till med Danne. 
På tal om det så saknar jag honom som fan nu när han åkt uppöver för att träffa familjen. Har inte sett honom på över en vecka och ser fram emot att få hem honom snart igen ♥ Blir en ny resa upp i augusti när jag går av schemat och då ska jag äntligen träffa svärmor och svärfar! Fram tills dess blir det jobb och mer plugg inför körkortet. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0