Nyårslöften

Snart är det slut på 2013 & dags att välkomna ett nytt år! Vet inte riktigt vart eller hur det ska firas än men nånting lär det bli. Har ni några nyårslöften? Själv brukar jag aldrig köra med nyårslöften, känns bara som att man sätter press på sig själv & blir sedan besviken när man inte lyckas hålla dem. Finns ju saker jag skulle vilja lova mig själv så som att sluta röka, men tror inte det blir lättare bara för att jag sätter upp ett datum. Det får bli när det blir. När jag är redo.
Skulle jag ha ett nyårslöfte skulle det i så fall vara att förbättra mig på vissa saker, lägga ner mer tid på att ta körkortet, göra bättre ifrån mig i skolan osv. Men inga måsten, för då blir man som sagt bara besviken när det inte går som man tänkt dig. 
Nu blir det lite Heroes VI medans jag vaknar till liv & pizzan kommer hit!
Johanna - A dream as a model ♥
2013-12-31 @ 18:33:29
URL: http://jonza.blogg.se

Gott nytt år! :D

Svar: Detsamma! :)
epiicnoob.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0