AVSTÄNGD

Låg sömnlös hela natten och drog mig för att gå på skolan idag. Vaknade något mer motiverad, men hade ändå en knut i magen och när man väl kommer dit får man veta att provet gett utslag vilket kan komma från antingen droger eller helt enkelt min medicin.
Så eftersom detta hände så kommer jag vara avstängd från skolan i en vecka tills proverna är klara och man vet exakt vad det är som gett utslag..
Så vad nu, en veckas extra semester? Knappast, kommer fortsätta plugga hemma och naturligtvis oroa mig.. Det jag är lite nyfiken på är vad de ska säga om mina prover visar att det bara var min medicin som gjorde det. Kommer kräva en fet jävla ursäkt för att de fått mig att känna mig så sjukt kränkt, särbehandlad och utstirrad + att jag kommer missa en hel vecka i skolan.. Men får ta det när det kommer.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0