ONSDAG

Har fått lufta lite tankar på olika håll idag.. Har verkligen hjälp då jag känner mig mycket lugnare i skallen just nu. Kanske man till och med får sova en blund inatt? Kan ju alltid hoppas!
Åter igen blev det ingen middag, men kroppen har typ slutat säga till så vad ska man göra.. Mår bara illa av mat ändå. Har även lyckats dra på mig ytterligare en förkylning så det gäller väl att försöka kurera sig så gott det går innan det blir värre.
 
Så har man någon slags bra nyhet? Jo, faktiskt. Idag bokade jag och Felicia äntligen tatueringstid. Om jag känner mig själv, vilket jag tycker att jag gör ganska väl, så kommer jag gå runt och tveka och ångra mig fram tills att den väl sitter där. Så 11/11 blir det äntligen av! Imorgon kl. 11 ska jag iväg på körskolan igen, skönt att det äntligen är på väg någonstans! Sista tiden har jag bara gått runt och varit förbannad över att jag inte har skaffat körkortet ännu, men snart så :)
 
Ska försöka få i mig en macka och kolla på modern family (gör mig alltid på bra humör!).
 
Sov sött!
 
 
 
 
Agnes Bjurek
2013-10-24 @ 20:03:44
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/

Åh, vilken fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0