WHAT TO DO?

Har känt mig så sjukt hjärndöd hela dagen idag och det känns som att jag inte fått nånting gjort. Kanske har detta någonting att göra med den totalt värdelösa mat och sov rutin som jag har för tillfället? Så passande att vi just nu arbetar med hälsa och välmående i skolan samtidigt som jag lever osundare än jag har gjort på länge. Men det är ju inte som om jag vill ha det såhär, måste snart vända på steken och ta nya tag. För livet tar ju inte slut bara på grund utav några snesteg! Men det får lätt tillvaron att liksom stanna till. Måste hitta tillbaka till den rutin jag en gång hade, då mådde iallafall kroppen bra, psyket med för den delen.. Men men, slår väl igång lite musik och försöker distrahera tankarna i väntan på att sömnen ska infinna sig! 
 
~ Ciao ~
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0