ETT LITET INLÄGG OM INVANDRARE

Slutar aldrig att förvånas över hur människor här omkring tänker, så fort man ser en svart människa ute så måste det slängas fram ett rasistiskt menat skämt och någon måste alltid konstatera att det är för illa hur kommunen bara kommer hit med fler och fler invandrare, vi som har det så svårt som det är.. HM!.. Vet att många lär tycka att jag måste vara helt tappad eller att jag helt missat poängen med hur de menar (but, who cares?) Så detta är alltså min åsikt:
 
Hör många som säger att det snart inte går att bo här på grund av all invandring, rätta mig om jag har fel men är det inte rimligen tvärt om? Invandrarna har en stor del i att affärer och kommunaltrafik fortfarande finns i den grad det faktiskt gör, och tro det eller ej men det finns många invandrare som både studerar och arbetar i det här landet också, alla sitter inte hemma på dagarna och lever på bidrag för att sedan gå ut och våldtar på kvällarna... Det tar våra "svenska" ungdomar hand om så bra på egen hand..
 
Lite irriterad just nu då.
RSS 2.0