FREDAGSMYS

Så va det fredag igen! Somnade inte förrän 4 imorse och vaknade till vid 10 av att jag typ höll på att kvävas. Somnade nämligen i ett av rummen på nygård som är typ 5x5 meter, med tre datorer igång och fönstret stängt.. Gick direkt ner till skolhuset och fick då veta att det inte ens skulle vara några lektioner utan musikarna skulle ha en liten konsert och sedan fick vi åka hem.
 
Så, fredag alltså.. och lov dessutom, vad ska man hitta på? Nu blir det nog till att äta nere hos mamma och sen städa lite. Sedan blir det bara mys framför datorn med läsk, godis, film och spel! :3 Får väl se vad resten av helgen har att bjuda på. Ska iallafall försöka skärpa till mig med dygnsrytmen och göra mitt bästa för att se till att äta frukost, lunch och middag varje dag. För vill man att psyket ska må bra igen så gäller det även att få till den fysiska biten och jag börjar bli rejält trött på att konstant må illa och ha värk. 
 
 
 
 
Amanda
2013-10-27 @ 16:52:39
URL: http://animaux.blogg.se

Söt blogg ^^

Svar: Desamma! Gå med på bloglovin så jag kan följa din blogg! :)
epiicnoob.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0