NATTINLÄGG

Så mycket tankar som snurrar omkring.. Kommer det någonsin att gå över?? :( Vad än min lilla hjärna kommer fram till så vill jag att det ska gå fort! Orkar inte sitta och må illa och gråta längre. Allt känns som en klump i magen som man bara vill spy upp av ilska och sorg. Sitter på skolan nu, orkade fan inte sitta ensam hemma, nästa rädd för mig själv där.
Om jag fick önska mig precis vad som helst i denna värld just nu så skulle det vara en känslokallare approach till världen.. Att jag inte torkar ut efter allt detta gråtande..
För hur kan man ta tillbaka någon när så fort man kollar på personen så ser man denne med någon annan? Orkar inte mer. Vill bara bort. Vill bara kunna glömma allt. Eller gå tillbaka i tiden och göra allt ogjort så man inte ens skulle behöva sitta i den här situationen! 
Men som alla sagt, "det går över", vi får väl se.. Det hoppas jag iallafall, för min skull. och för min mages skull.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0