Platser jag vill besöka

Finns nog en hel del platser man aldrig kommer ha chansen att se, men här är några ställen jag har på min bucketlist och som jag vet att jag en dag kommer få uppleva! 
 
 
 
Den japanska våren i all sin skönhet! 
 
 
 
Ända sedan jag såg dokumentären och grät som ett litet barn har jag velat åka till Verunga National park för att se de vackra bergsgorillorna och den fantastiska parken. 
 
 
 
En fotbollsmatch på Barcelonas hemmaarena hade varit heaven on earth! 
 
 
 
Är bara helt förälskad i grekisk arkitektur vare sig det handlar om de charmiga vita husen eller de antika monumenten. 
Nathalie Isaksson
2015-07-25 @ 23:33:12
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Åh, Japan hade varit kul att besöka :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0